Як перевірити резюме: інструкція
2 Листопада 2023, 12:12
Резюме — чи не найголовніша річ, від якої залежить, чи візьмуть вас на роботу. Саме воно формує перше враження про людину і впливає на шанси потрапити на співбесіду. Складаючи резюме, кандидати часто роблять однакові помилки. Втім, їх досить легко виправити. Про це РеІнформ повідомляє з посиланням на Дія.Безбар’єрність.
Покрокова інструкція, яка допоможе перевірити резюме перед надсиланням роботодавцю:
- Зробіть його унікальним для конкретної вакансії
Дуже часто люди, що шукають роботу, розглядають десятки вакансій, і кожному з роботодавців надсилають однакове резюме. Тоді як досвідчені рекрутери рекомендують редагувати документ щоразу й обов’язково враховувати умови, вказані у вакансії. В її описі нерідко є інформація про те, який саме досвід роботодавець хоче бачити. Іноді рекрутера може цікавити весь попередній досвід чи лише приклади досягнень. Перевірте, що ви вказали саме ту інформацію, яку зазначав рекрутер.
- Перелічіть здобутки й обовʼязки
Часто у своїх резюме кандидати вказують не власні досягнення з попередніх місць роботи, а описують обов’язки. Однак краще проаналізувати попередній досвід і вказати, що вдалося здобути й досягти. Не лише перелічіть компанії, у яких ви працювали, але й окресліть вашу сферу відповідальності: Що саме ви робили на попередній роботі? Чи вплинула вона на підняття продажів?
- Перевірте документ на помилки
Перш за все лексичні й граматичні. Для цього можна скористатися безкоштовними онлайн-сервісами для перевірки орфографії. Крім того, варто перевірити всі дієслова в резюме. Коли йдеться про попередні місця роботи, варто розповідати про них у минулому часі, а про чинне місце роботи (якщо таке є) – у теперішньому.
- Залиште тільки правду
Перед надсиланням резюме роботодавцю краще ще раз прочитати все, що там написано. Якщо є сумніви в певних здібностях чи бачите, що написані навички не відповідають дійсності, то краще їх прибрати.
- Вкажіть тільки головні контакти
Не варто вказувати в резюме всі свої соціальні мережі й електронні адреси. Краще обрати тільки ті, якими ви користуєтеся щодня.
- Приберіть зайву інформацію
У мережі є достатньо сайтів, які пропонують людям створити онлайн-резюме. Дуже часто там пропонують вказати своє хобі, політичні чи релігійні вподобання. Втім, робити це варто тільки тоді, коли цього вимагає вакансія.
- Подбайте про форматування
Резюме має бути зручним для читання, тому варто обрати для нього відповідний формат: великі поля, не дрібний і не завеликий шрифт, достатні інтервали між рядками. Бажано структурувати резюме і виділити підзаголовки, аби важлива інформація не загубилась у тексті. При цьому воно має бути лаконічним і вміститися на одну, максимум дві сторінки.
- Зробіть посилання короткими
Якщо йдеться про онлайн-резюме, то сьогодні у нього є чудова функція –– додати посилання на власну сторінку в мережі, блог чи портфоліо робіт. Утім, робити це варто правильно — не копіювати все посилання з адресного рядка браузера, а створити невелике і зручне гіперпосилання самого тексту.
Раніше ми розповідали, де отримати досвід, щоб влаштуватися на роботу.