Що таке Дія.Підпис та як його створити?
9 Лютого 2024, 11:01
Якщо вам необхідно авторизуватися в одному з електронних кабінетів (наприклад, Пенсійного фонду, Кабінет водія тощо) підписати електронний документ чи отримати адміністративну послугу онлайн, то можна скористатися Дія.Підписом. Про це РеІнформ повідомляє з посиланням на фейсбук Юридичного порадника для ВПО.
«Дія.Підпис» – це кваліфікований електронний підпис (КЕП), який дозволяє підтвердити особистість людини в цифровому вимірі. Він необхідний, щоб підписувати документи, авторизуватися в державних сервісах і отримувати електронні держпослуги.
Як створити Дія.Підпис?
- Завантажте та авторизуйтеся у застосунку Дія.
- У меню оберіть «Дія.Підпис».
- Натисніть «Активувати Дія.Підпис».
- Підтвердіть особу через перевірку за фото.
Зверніть увагу! Це найскладніший етап процедури –– доведеться покрутити головою та підібрати добре освітлення. Якщо носите окуляри, їх потрібно зняти.
- Вигадайте 5-значний код (PIN-код) для Дія.Підпису і обовʼязково запам’ятайте його.
Відеоінструкцію можна переглянути за посиланням.
Важливо! Створити Дія.Підпис можна лише, якщо у вас є хоча б один з цих документів у застосунку Дія:
- ID-картка,
- біометричний «закордонний» паспорт,
- «закордонний» паспорт, виданий після 2015 року,
- посвідка на тимчасове чи постійне місце проживання.
Термін дії Дія.Підпис – 1 рік або до моменту його видалення.
Раніше ми повідомляли про те, що в Дії вдосконалили послугу заміни водійських прав.