Українська молодь віддає перевагу телеграму, ютубу та тіктоку, –дослідження
19 Жовтня 2024, 16:37
Українська молодь у віці 16-35 років віддає перевагу телеграму (86%), ютубу (70%) та інстаграму (66%). Про це РеІнформ повідомляє з посиланням на результати всеукраїнського опитування молоді в частині медіаспоживання, проведеного у червні-липні 2024 року, повідомила програма IREX «Мріємо та діємо», пише видання «Детектор медіа».
П’ятірку найзатребуваніших замикають вайбер і тікток, щодня або частіше їх переглядають 51% та 46% респондентів. Іншими соцмережами в цій віковій групі користується від 34% до близько 1% опитаних.
Фото: ms.detector.media
У дослідженні опитували три вікові групи: 16-35 років, 13-15 років та 10-12 років.
Зокрема, серед підлітків віком 13-15 років найзатребуванішими є телеграм (82%), його переглядають щодня або кілька разів на день. Далі йде тікток (78%), ютуб (63%), інстаграм (48%) та вайбер (29%). Іншими соцмережами в цій віковій групі користується від 24 до 1%.
Фото: ms.detector.media
Діти віком 10-12 років найактивніше користуються тіктоком (65%), ютубом (65%), телеграмом (63%). Також щодня вони користуються вайбером (47%) та інстаграмом (19%). Іншими соцмережами в цій віковій групі користується від 10 до 2%.
Фото: ms.detector.media
Зважаючи на високий рівень затребуваності месенджера «Телеграм», у молоді, віком 13-15 років та 16-35 років також поцікавилися, наскільки вони довіряють анонімним телеграм-каналам.
Фото: ms.detector.media
Серед молоді у віці 16-35 років цілком не довіряють 26%, скоріше не довіряють 44%, скоріше довіряють 17%, цілком довіряють 2%, не знайомі з таким поняттям 11%, мали з труднощі з відповіддю 1%.
Серед молоді віком 13–15 років цілком не довіряють 24%, скоріше не довіряють 48%, скоріше довіряють 15%, цілком довіряють 2%, не знайомі з таким поняттям 11%, мали труднощі з відповіддю 1%.
Третя щорічна хвиля опитування української молоді проведена з 19 червня по 21 липня 2024 року Центром аналізу та соціологічних досліджень (CISR) Міжнародного республіканського інституту (МРІ) в межах програми USAID «Мріємо та діємо».
Детально ознайомитися з підсумками дослідження можна за посиланням.
Раніше ми розповідали про те, що понад 90% українців пишаються своїм громадянством.