Як мрія про бізнес перетворилася на успішний бренд: історія успіху підприємців із Львівщини
4 Січня 2025, 17:05
Фото: фейсбук-сторінка Міністерства економіки України
Марія Татарчук — мешканка Золочева. Жінка завжди мріяла про власну справу. Згодом разом із чоловіком Віктором наважилася реалізувати свою ідею. Про це РеІнформ повідомляє з посиланням на Міністерство економіки України.
Історія їхньої компанії почалася з друку зображень на горнятках, що й стало основою назви бренду — «Горнятко». За деякий час підприємці розширили напрямки діяльності, зайнявшись брендуванням одягу та сувенірів, а також продажем подарунків у власному магазині.
Розвинути бізнес стало можливим завдяки гранту, який Марія отримала в межах урядової програми «Власна справа».
Отримані кошти дозволили розширити виробництво та придбати сучасне обладнання для DTF-друку. Нова технологія дала можливість друкувати яскраві повноколірні зображення на тканині, скоротити час виробництва та зменшити витрати.

Фото: фейсбук-сторінка Міністерства економіки України
Наразі компанія активно розвивається, створюючи нові робочі місця.
«Команда зросла завдяки появі оператора, який обслуговує нове обладнання, та продавця в магазині. «Горнятко» — це не просто бізнес; це спільнота людей, які вірять у силу творчості та інновацій», — йдеться у повідомленні.
Фото: фейсбук-сторінка Міністерства економіки України
Подружжя Татарчуків продовжують розвивати власний бренд та запрошують усіх охочихвідвідати їхній магазин у Золочеві.
Раніше ми розповідали, як переселенка з Харкова відкрила корейський заклад у Черкасах.