Усі дипломатичні установи України запровадили автоматизований нотаріат
20 Серпня 2025, 16:45
Фото ілюстративне
Відтепер у всіх посольствах і консульствах України за кордоном запроваджено автоматизовану процедуру подачі документів для здійснення нотаріальних дій. Про це повідомляє ІА «Ре-Інформ» з посиланням на МЗС України.
З 1 липня система впроваджувалася поетапно, і тепер українці за кордоном можуть подавати документи та інформацію в електронному вигляді через електронний кабінет заявника в інформаційно-комунікаційній системі МЗС «е-Консул» у всіх 120 дипломатичних установах України, що надають консульські послуги.
Громадяни можуть у зручний для себе час:
- подати онлайн заяву на вчинення нотаріальної дії;
- завантажити зразок необхідної довіреності чи нотаріальної заяви;
- завантажити всі необхідні документи.
Тепер усі етапи подачі та обробки документів можна пройти без попереднього візиту до дипустанови. Після онлайн-подачі залишається лише коротке відвідування для отримання готового документа, що суттєво економить час і ресурси громадян.
«Нашим безумовним пріоритетом і надалі залишається захист прав та інтересів громадян України за кордоном. Для цього МЗС продовжує працювати над реформою консульських послуг і максимальним спрощенням доступу до них. Мета в тому, щоб мати сервіс, гідний сучасної, технологічної та сильної європейської держави», – підкреслив міністр закордонних справ України.
Раніше ми повідомляли про те, що Міжнародна IT-коаліція передала Україні обладнання на 10 млн євро.