Як 24-річна харків’янка відкрила свою маркетингову агенцію за допомогою служби зайнятості
23 Грудня 2025, 20:55
Фото: Харківська обласна служба зайнятості
24-річна харків’янка Марія Бакай, завдяки досвіду у сфері digital-маркетингу та грантовій програмі «Власна справа» відкрила маркетингову агенцію INAK.agency, яка допомагає малому та середньому бізнесу розвиватися за допомогою сучасних цифрових інструментів.
Про це розповідає Харківська обласна служба зайнятості, передає ІА «Ре-Інформ».
Марія протягом двох років працювала у SMM, супроводжувала бізнес-акаунти, а також рік займалася створенням фото- та відеоконтенту. За цей час дівчина співпрацювала з бізнесами різних напрямів: ресторанами, салонами краси, адвокатськими об’єднаннями, магазинами тактичного одягу, ветеранськими центрами та медичними закладами.
Отриманий досвід вона вирішила реалізувати у вже власній справі. Головна ідея проєкту INAK.agency – зробити просування бізнесів у соціальних мережах ефективним, живим і результативним. Не просто публікації за графіком, а емоційний і стратегічно продуманий контент, який працює на результат.
Агенція допомагає у створенні нестандартного, глибокого та професійного контенту, що передає справжню суть бренду: його цінності, команду, атмосферу та історію.
Марія займається розробкою стратегій, створенням контенту, айдентики та аналітики – усього, що необхідно бізнесу для впізнаваності та стабільного потоку клієнтів.
Дівчина планує розширення команди до трьох осіб – оператора, дизайнера та копірайтера, а також відкриття невеликого офісу для роботи з клієнтами та проведення контент-зйомок.
ІNAK.agency працює не лише в Харкові, а й співпрацює з клієнтами по всій Україні. Основна аудиторія агенції – представники малого та середнього бізнесу, які усвідомлюють важливість онлайн-просування, але не мають достатньо часу або ресурсів для якісного ведення соціальних мереж.
Раніше ми розповідали, як за підтримки Служби зайнятості переселенка з Донеччини змогла відкрити унікальну студію пілатесу.